Bine ai venit!

Bine ai venit pe blogul meu.

Eu sunt Cătălin şi mă bucur că esti aici. Dacă eşti pentru prima oară aici sau dacă vrei să afli mai multe despre mine te rog să citeşti pagina „Să facem cunoştinţă”. De asemenea vei afla şi care sunt cele câteva reguli pe care îmi doresc să le respectăm amândoi. Sunt sigur că ne vom înţelege foarte bine.

Vei putea citi aici gândurile şi părerile mele despre oameni, politică, economie, vreme, sport, mâncare, călătorii şi despre ce îmi va mai trece prin cap. Mă voi strădui să ţin articolele ordonate astfel încât să poţi găsi cu uşurinţă ceea ce te interesează. Nu am niciun fel de experienţă cu blogurile sau cu editarea paginilor de internet aşa că dacă tu ai mai multă experienţă te rog să îmi acorzi un pic de indulgenţă până voi învăţa mai multe.

Îţi mulţumesc că eşti aici, îţi doresc să nu te plictiseşti şi să ai o zi frumoasă.

Cu respect,

Cătălin